slide show


Jelly beans

Publicerat 2012-11-02 13:36:18 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Yummie! ICA Maxi har tydligen börjat med Jelly beans i lösvikt! Som "The english shop" på söderhallarna! :D
Bra juu! Köpte Jelly beans i lösvikt på The english shop jätteofta förut, typ varje helg i 5´an! Men det var för min kompis bodde precis där! Så det tog typ 3 min att gå dit! :P
 
Men jättebra ju att ICA Maxi har börjat med det! Dock är det ju mycket dyrare än vanligt lösviktsgodis, men ibland så kan man ju ta lite, man måste ju liksom inte köpa jättemycket godis? ;)
 

Jelly belly ^^
 

Vattenmelon & kokos är min favvo! Och körsbär! Fast de hade inte körsbär liksom som  en smak! Det fans en "random mix" som man kunde ta av, och där ii fanns bland annat körsbär! :D
 
Fast ICA Maxi slår inte det mängd sorter som The english shop på söderhallarna har/hade? Hahah, jag har inte varit där på jättelänge! Så jag vet inte om de fortfarande har lika många sorter?
 
Ialfl! Jelly beans är goooda! Fast personligen är bara "de äkta jelly beans" goda! Alltså de som det står "Jelly belly" på! :P
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback