slide show


Inspirerad av Camouflage

Publicerat 2012-11-11 13:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Va inne på gina´s hemsida igår och blev inspirerad av camouflage! Min mamma har alltid hållit på när jag var mindre : "Ååh, kolla de här jeansen! Camouflage!!" Jag sa alltid nej, nej, NEJ!
Men nu gillar jag det faktiskt, men inte för mycket av det, liksom om man skulle ha typ skor, jeans, jacka och väska elr något med camouflage mönster skulle det verkligen bli too much!
 

Men att ha typ ett eller två plagg med camouflagemöster tycker jag ialfl kan vara riktigt snyggt! Man kan liksom kombinera om man har typ ett par camouflagemönstrade jeans med en svart tröja? Eller en brun, grön eller grå!
Typ "naturfärger" liksom!
 
Funderar faktiskt på att åka till typ gina eller någon annan butik som verkar ha en del plagg med camouflage för att prova och se hur det skulle se ut på mig? Mamma skulle nog inte vara omöjlig att övertala eftersom hon ialfl för något år sen alltid försökte få mig till att ha sånna kläder! 
 
Den här tröjan från Gina tycker jag är riktigt snygg! Svart på ärmarna och sen resten camouflage! Hade hela varit camouflagemönstrad hade det nog sett för mycket ut, enligt mig ialfl! 
Långärmad och snygg, me gusta! Perfa nu till senhösten/vintern då det ialfl för mig inte funkar att gå runt i linnen liksom! Skulle faktiskt vela prova den här tröjan!
 
Och till priset 199 kr, bra pris för en långärmad tröja, tycker jag!
 
 
De här jeansen är riktigt coola! Att kombinera med en snygg tröja i någon ganska "avskalande" färg men som matchar med färgen till jeansen! Coola jeans, liksom väcker lite uppmärksamhet! Skulle också verkligen vilja åka till gina och prova!
 
 
 Hahah, hittade också strumpor! 
 
Nä, måste åka med mamma elr någon till Gina och kolla på lite "camouflage"!
Tycker det kan vara riktigt snyggt på både tjejer och killar i camouflage! Big like till det! (y)
 
 
Vad tycker ni om kläder med camouflagemönster? Kommentera! Jag vill ha era åsikter!
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback