slide show


Hemma & Sprungit

Publicerat 2012-11-15 19:14:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Sitter vid datan och ska väll upp och glo på tv en stund sen... 
När jag kom hem så flög jag i springkläder och sedan så skyndade jag mig så fort ut som möjligt eftersom det redan var mörkt när jag drog och där jag springer finns det ingen belysning... :/
Men han komam ut innan man inte änns såg vart man sprang så det var ju bra.
 
Imorgon måste man vara "Fit for fight" för vi ska köra boxning på morgonen på gympan så pigg är ju ett måste...
 
Hoppas ni är lika pigga som jag...
 
osminkad och allt...
 
/Emmie
Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar bilden, haha <3

sv; Aa, vi är där på lördag förmiddag (: Vi sitter någonstans i sektion A, mer vet jag inte haha ^^ Ska kolla! Skulle vara så kul att ses, var sjukt länge sen <3

Svar: haha! :D <3
Emmie & Alva

2012-11-16 @ 07:32:01
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback