slide show


Hemma en sväääng

Publicerat 2012-11-14 14:28:13 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hemma nu en snabbis innan jag åker igen till stallet! Hoppträning på ridskolan idag ju, ska blir riktigt kul! Ska verkligen försööka uppdatera med någon bild på vilken häst jag ska rida!
 
Hittade gamla bilder på datan, seriöst. Hahha dog. Kolla lilla mig på den stora hästen!
Hittade också massa gamla men fina bilder på mig och Amanda! Hihi! Sånt är alltid kul, minnnen!
 
 
Woho! Absolut inte lite välk liten på den hästen! :3 Var typ 5/6 år... :P
Måste verkligen dra nuu! Bussen går om 5 minuter! Ha en fortsatt bra Onsdag! ;)
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Wilma & Emma

Kolla gärna in våran nystartade blogg och läma gärna en kommentar! :)

2012-11-14 @ 18:46:54
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback