slide show


Halloweenkvällen

Publicerat 2012-11-10 00:14:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kvällen har varit hur kul som helst! Först drog jag hemifrån med bussen och mötte upp Malin så tog vi en annan buss sen till stallet! 
 
 
Halloweenkvällen i stallet tycker ialfl jag blev väldigt lyckad och det var kul! Spökvandring i skogen som alltid! 
Kul, och lite läskigt såklart! Heeeh, när vi skulle gå förbi ett "spöke", så var jag närmast det (gick med Josefin & Malin, jag på vänstra sidan, Josefin i mitten & Malin på högra kanten) och när vi skulle gå förbi detta "spöke" så var jag lite feg och tryckte mig åt höger. Alltså in på Josefin, och utav att jag knuffade på Josefin gick knuffen vidare från Josefin till Malin. Heheh!
Så de ramla typ ner i diket! Hahah, smidiga och dumma mig!  Sen lite senare ner för en backe så blev vi först skrämda en gång, sen så börja vi kuta, och blev skrämda igen och sen en gång till i farten! Och då kom ett "spöke" som kom rakt emot oss, jag höll nästan på och krocka in i det men Josefin knuffade bort henne...! HAAAAH..! :P
 
Prata med henne sen efter, och asgarvade. Hon bah: "Det var någon som knuffade mig, aah! Trodde du skulle svänga" Men nene, modiga oss alltså! :S 
 
Middag, godis, popcorn, läsk, chips och kul sällskap samt lite "Halloweenfeelings",  :)
 
När allt nästan var slut och precis innan de skulle stänga stallet för dagen så hade de haft hoppträning i ridhuset och inte plockat undan efter sig! Så vi frågade de som höll i halloweenkvällen och gick ner och hoppade hindrenna!
Heheh, vilket liv! ;)
 
Slog mitt personliga rekord! Med "mina egna ben" alltså! Mitt rekord tidigare var 95 cm, idag hoppade jag 110!
*Stolt* hahah! Men Jakob, en kille var mycket bättre än mig! Men, skyller på att jag hade gummistövlar på mig när jag hoppade, han är kille och går på gymnastik! Haah!  Fan vad grym jag känner mig, var så kul och känna när man bara lyfter benen och hoppar 110 ändå ganska lätt! Hoppade däremot inte 110 cm oxer, vilket typ Jakob gjorde! Men ändå, är väldigt nöjd med mig själv för att vara såpast OSMIDIG som jag är! :D
 
Inga bilder, men en några få sekunder lång film som Malin filmade främst för att jag inte trodde på när hon sa att vi skulle höja och så för att jag luftade så mycket i språnget. OBS! Hoppar i gummistövlar och är somsagt, en osmidig liten människa! Och Ja. Jag svär innan jag hoppar för Jakob är så bra! Hahah :@ Ville inte faila, men klarade ju ialfl utan att typ dö! Så ah, det var ju tur ialfl! xD
 
 
Medverkande under denna korta film:
Jakob (som hoppar som nummer 1)
Emelie (som står vid hindret :P)
Malin (som filmar)
Och jag (som hoppar som nummer 2)
 
Bakersta bommen i oxern ligger på ca 1 meter, Cirka. Ingen har kollar exakt utan bara gjort en bedömning genom att titta på hindret! 
 
Är du någon av dessa som är med i filmen och vill inte? Kommentera bara eller mejla in så tar jag bort den! Självklart ska inte du behöva vara med om du inte vill! ;)
 
Neni, ojojoj vad jag är trött! God natt på er!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback