slide show


Feber, urs, hatar livet.

Publicerat 2012-11-10 21:49:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Mina kusiner åkte precis och jag hade jätteont i huvudet. Kände mig hängig och konstig liksom. Inte normalt av mig heller att sova nästan 11 timmar och ändå vara trött. Har heller inte varit ute på hela dagen. Urs. Hatar denna dag, stört mig på typ allt och alla och bara känt mig hängig!
 
Tog tempen för typ 5 minuter sen, visade på högra sidan 38,9 och andra 38,1. Ibland är den väl lite knas. Men ialfl, inte kul! Brukar ha typ 37,3 elr något sånt med den termometern. Så ja... Tog en tablett nu och FÅR inte vara sjuk på Onsdag. Hoppträning då ju! Och vill heller inte missa min medryttardag med Sonic. :(
Men grejen med den är ju att man kanske i värsta fall kan byta den dagen den veckan isåfall! Men på min ridskola kan man inte rida igen lektioner man missat! Och för den delen hade jag nog inte velat det heller! Av två anledningar: Trivs BÄST i min ridgrupp, skulle helst inte vela rida i någon annan grupp på ridskolan! 
Den är bäst!;-)
 
Och för vi har hoppning på Onsdag, skulle jag ha kunnat rida igen på ridskolan så hade man kanske fått rida igen på dressyr! Hoppning. VILL INTE MISSA!!!!!! :o
 
Urs, näe! På Onsdag måste jag bara vara frisk. Så är det. Vill helst inte heller missa någon skola! För en gång för typ 1,5 månad sen gick jag hem klockan 12 från skolan för att jag mådde dåligt. Missade typ 3 lektioner, 3 väldigt viktiga lektioner! Liksom självklart, under alla dessa lektioner gick de igenom nya projekt!! - Typiskt, hahah -
Jag måste bli frisk snabbt, så är det bara!
 
(Hahah, jätteful bild! La upp den för att provocera en viss liten människa, Emmie! ;-) Haaah! OBS! DETTA ÄR ETT SKÄMT!!!!! Sånna här bilder är dötrista och liksom, jaha? En kamera liksom? Men ah, hade ingen bild och hittade denna, så ah! La också upp den för att busa med lilla Emmie my sister! :))
 
Antar att jag imorgon bara är hemma mest och försöker bli frisk, tar det lungt och äter frukt och andra sådanna nyttigheter! Känns som om jag gör så bra jag kan blir jag frisk snabbt! :)

Aja, änsålänge känns det som att den här "febern" jag fått, ah, att jag är "sjuk" inte är så illa. Som att det går över ganska snabbt!
 
Hahah, gissa det längsta jag typ varit sjuk? (Tror jag, alltså kan ju ha varit sjuk längre någon gång när jag var liten!) Det var typ 5 dagar 2011. Hade influensa. Alltså inte maginfluensa! Utan influensa; feber, ont i halsen, snuvig, ont i kroppen! Urs, det var hemskt faktiskt! Hade 40 graders feber och såååå ont över allt! De 5 dagarna kändes som en månad typ!
 
Hoppas ni inte känner er lika oroliga som jag just nu, vill INTE bli alltför sjuk nu alltså... HELST inte sjuk alls! Hoppas febern är borta redan imorgon... ^_^ :3
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback