slide show


Buenas noches ♥

Publicerat 2012-11-11 22:36:54 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Går och lägger mig, upp om 8 timmar, suck! Måndag imorgon, uääk! Men känner mig riktigt taggad för Sonic imorn! 
Känns som att det kommer att gå bra! Vill ialfl att det ska göra det! :D
 
Kollade på lite gamla bilder från en gammal blogg jag haft.. Pssst! Bara Amanda tror jag kan veta vad den heter! ;)
 
Kolla.: (jag HT 2011.. jag bjuder på dessa bilder.....)
 
AAAAAAH. Vem faan trodde jag att jag var, seriööst? :o
 
Urs, nä. Gillar mycket mer mig själv HT 2012 alltså. Mycket mer mogen alltsåå.. Okej, kanske inte förändrats såå mycket utseendemässigt. Men har bara blivit mer än 12 cm längre! Me gusta! :P
 
Fast dislike till att växa ur B-ponny.
Aja, god natt på er!
 
Gillar mig själv mer nu. Mer självsäker, vet vad jag gör. Och, lägger inte upp varenda grej liksom som händer i mitt liv på fb. Urs, nä. Saknar inte den här tiden alltså.
Men nä, god natt!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback