slide show


Bild på Naomi

Publicerat 2012-11-16 15:15:02 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Malin hade hittat en bild på Naomi i någon hastnet annons! Visst är hon fin? :D
 
Dagen har varit helt okey. Tycker att jag presterat bra idag faktiskt! Gjorde mitt bästa och slet hårt på boxningen på idrotten imorse. SO lektion, försökte vara aktiv! Mattelektion, gick jättebra och jag jobbade på organiserat och lungt. Och sen NO när vi håller på med ett pararbete och jag & Maja höll på och skriva om grundämnet Kol!
Vår lärare valde vem man skulle jobba med och vilket grundämne vare "par" skulle ha. 
Hahah, går väl helt okej med det! Tycker ändå att det var en rätt bra dag i skolan för alla lektioner gick ganska fort!
 
Ska snart ta bussen för att möta upp Amanda och sen dra hem till henne! Hon ringde precis och frågade mig om vi skulle haka på hennes kompis Iris och se Breaking Dawn part 2! Men heheh, jag är pank! Men ah, får se!
 
Måste sluta skriva nu! Uppdateringen blir nog ingen vidare från mig idag! Men helt enkelt! Kika in ibland så märker ni ju! ;)
 
Emmie kommer nog inte uppdatera mycket alls under helgen då hon är hos sin pappa! Men hoppas får man ju alltid göra..! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback