slide show


Falsterbo horse show kollektion

Publicerat 2012-06-29 21:58:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Vad tycker ni om ginas kollektion Falsterbo horse show?

Jag tycker den här pikén t.ex är rätt snygg, men känner ändå att jag har ridpikéer så det räcker...
Men den är snygg och jag gillar pikéer! ;-) Mycket snyggare än bara en T shirt, ser med exclusivt ut... :)
 
Skulle behöva en ny långärmad, denna var Snygg I think! ;-) Men det finns bara i vit-rosa och det passar inte in i mina färgteman på mina ridkläder...
Tyckte denna Också var snygg, skulle passa in ganska bra med mina andra ridkläder, men kände ändå lite att 499:-... Jag vet inte... Den är ju snygg liksom men ändå... Ahja...
 
Ni hittar Falsterbo horse show kollektionen här!
 
Skönt att jag börjar känna mig lite mer shoppingsugen igen, förut efter Taffsnäs var jag så deppig så inget kändes kul, känns som jag är "on my way back", men fortfarande lite deppig, saknar Gilbert såå mycket...:(
 
 
/Alva
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback