slide show


Shiit vad hjärtat hoppa till...

Publicerat 2012-07-04 23:47:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Va precis inne på min ridskolas hemsida, kollade på bilder på hästarna och så, saknar alla hästarna där  såå... :(
Kom in på fliken "hästar vi minns", läste och tyckte det stod "Sprite" där, en ponny på ridskolan, fick seriöst Panik!
Alltså antar att ni fattar vad som menas med "hästar vi minns", men om inte, ja t.ex. hästar som kanske inte finns kvar på ridskolan eller som har... dött...  :( Trodde Sprite hade dött, såg sedan som tuuuur att jag bara läst fel, stod "Spike", en häst som dem avlivade för ett tag sedan, han hade bla. (tror jag) canser i skelettet och så....
Shiit alltså verkligen, mitt hjärta hoppa till, stanna seriöst för någon sekund, hela jag liksom...
Tur att man ser fel ibland... 
 
Jag tänker inte mig själv som en "tursamm" typ, men ja, nu när jag tänker efter har jag nog endå rätt mycket tur, jag har en jättefin medryttarponny, en bra familj, bra vänner, rider på en såå bra ridskola, att jag änns får möjligheten att rida och Gilbert såklart... Har nog inte så otur ändå... :)

Kommer lite deepshit imorn, och sedan måste ju jag tella er mer om mig..?
Ska sova nu, natti natti....!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback