slide show


Thursday

Publicerat 2012-12-06 07:41:26 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
 
Outfit: Vit stickad tröja från Hollister, Hollister jeans (hehe, mina favvo jeans^^)
Och ja, heheh som ni kanske seer... Mina amerikanska flaggan-strumpor! :P
 
Gick upp typ 6:45, och jaaa,, för mig är det tiidigt! Eftersom att jag början runt 9 varje dag förutom Torsdagar!
Idag är det rätt späckat schema i skolan, börjar 8:20 och slutar 16:00, seegt...
 
Men sen efter skolan blir det ju att åka till bowlingen med klassen! :D
Jag & Emmie ska verkligen göra vårt bäästa för GRYM uppdatering idag!
 
Glöm bara inte bort att ställa MASSOR med frågor till frågestunden! Alla frågor som vi känner att vi KAN svara på kommer med! Då menar jag, ALLA.
 

Aja, nu måste jag dra, ska gåå till skolan... Jobbigt, jobbigt! Men bussen går ju typ inte, så det får helt enkelt bli att jag får gåå... Fast, det tar bara dryggt 10 minuter, så, jag ska inte klaga ;)
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: VickanR

Hoppas du får en grym dag! om du vill göra min dag bra får du gärna kika in på min blogg, skulle verkligen göra mig riktigt riktigt glad :D

kram

Svar: Absolut! Klickade precis in! Jättefin blogg! Hoppas att du fottsätter läsa vår blogg! :D
Emmie & Alva

2012-12-06 @ 08:04:29
URL: http://vickanrinkous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback