slide show


Taffsnäs 2012

Publicerat 2012-12-29 17:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


För er som inte visste så har jag varje sommar gått på Taffsnär fjordingridläger sedan 2009.
Trivs såå bra med att gå på ridläger där! Fjordingar är så sjukt roliga att rida, och fjordingar kan. De är inte som många tror, "klumpiga, kan inget", bara en häst man mullar runt i skogen med.
Helt fel. Jag menar det finns liksom hästar/ponnysar som är väldigt smäckert byggda, men som inte kan hoppa eller någon potencial alls?
 
Man ska inte dömma! ;) 
 
Taffsnäs 2012 hade jag finaste Gilbert! Superfin kille, sååå rolig att hoppa!
2009: hade jag Walle
2010: hade jag Vilje
2011: hade jag Frans
Och 2012: hade jag Gilbert!
 
Måste säga att Gilbert varit bäst! :P Men, funderbar på att inte önska att jag vill ha honom på Taffsnäs 2013...
Alltså Gilbert är såå fin och verkligen jätteduktig och allt det där, men. Jag känner mig liksom redo för en ny utmaning, det är kul att inte önska... Då blir det spänning och då får de som jobbar där bestämma utefter hur jag rider vad de tror passar mig!
 
Här kommer massvis med bilder från Taffsnäs 2012. Vissa bilder är från avslutningen, med kaprilli. Jag var täthääst! Haha *stolt*! :P
 
 
 
Så mysigt är det där! Rekomenderar verkligen detta ridläger! ;)
Haha, om någon av er läsare ska gå på Taffsnäs eller vill veta mer om det så kan ni ju alltid mejla eller kommentera! Hehe, vet ju rätt mycket ändå om det! Har gått på det 4 gånger.... :)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback