slide show


Svenska lektion

Publicerat 2012-12-03 13:16:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Oj, denna dag har faktiskt gått rätt fort, näst-sista lektionen, och jag känner mig inte änns så trött? :o
 
Sitter just nu och vi turas om i klassena att läsa högt ut ett stycke om "Personbeskrivningar" i en bok. Hahah, varfööör? Liksom lär mig inte direkt något särskilt viktigt. Aja, ändå rätt soft..!
 
 
 
Hahah, kul va? :P Venne varför, men på något sätt så är jag glad och på bra humör, trotts att det är jättekallt ute, det är Måndag, jag somnade typ halv 1 inatt... Men ah, solen skiner och jag är trotts det glad! :)
 
Just nu, gillar jag måndagar... ;) Meeen, imorn blire nog mindre kul... Ska ju pluugga massor när jag kommer hem lite över fyra. Slutar sent och har massa läxor & plugg... Men måste ta tag i den högen, samt städa mitt rum, fixa naglarna och så... 
 
Men så ser mina tisdagar uut...
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback