slide show


Statestiken & Temperaturen sjunker...

Publicerat 2012-12-20 19:49:09 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Haha LOL men deet är seriöst och känner att man inte har någon motivation...
Men det är väll bara att köre på? ;)
 
 
Är hemma och har precis ätit Tacos, muums! Har duschat och fixat mig för morgondagen! Har packat färdigt och Tagit fram Kläder mm. Så imorgon är det bara att vakna fixa sig och ta med alla kassar och väskor! ;)
Jag har typ tre kassar med julklappar som måste med och min klädväska, hmm, hur kan detta gå? :D
 
Nu ska jag sluta skriva men lär skriva några inställda för uppdatering under julen kanske inte lär bli så jättebra...
 
 
 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback