slide show


Sämst uppdatering, jag veeet.

Publicerat 2012-12-04 18:55:46 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åh, FY på mig. Fy. URS! Nej, uppdateringen har varit riktigt dålig idag!! Men nu är det ändring på det!
Inte såhär dåligt igen nu Alva!
 
Tänkte berätta lite om min eftermiddag:
 
Efter skolan drog jag till forum med; Anosha , Linda & Emmie! :) Var inte där så jättelänge, slutade ju rätt sent!
Men sen så efter deeet åkte jag hem och pluuggade, åt middag, pluggade och nuu bloggar jag! ;)
 
Blev heelt överlycklig när jag loggar in och ser att vi har fyra kommentarer sen imore! Okej, vissa kanske garvar nu? Jaha, men gör det då. För oss, det vill säga jag & Emmie, är det SÅ kul.
Vi ÄLSKAR kommentarer. Att få höra era åsikter och bara få veta att ni finns! Love it! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback