slide show


Planer för vecka 51

Publicerat 2012-12-17 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ojojoj, nu har december gått väldigt fort. Men ändå inte. Känns som ett tag sen det var 1:a december, när jag & Emmie satt där i globen, det var liksom ett tag sedan. Men ändå så har tiden gått väldigt fort.
Men som alltid, framförallt helgerna! De bara rinner iväg, shit.
 
Känns hur bra som helst att det snart är Jul. Så skönt. Nu har man jobbat och slitit och gör sig förtjänt ett lov.

Hur som helst, här kommer planerna för vecka 51. Den sista skolveckan 2012...:
 
Måndag: ska till Sonic efter skolan med Josefin! Ska bli kul! Tror det blir dressyr i ridhuset, tanken var först att kanske rida på ängen i snön igen, men eftersom att det har blivit lite slaskigt och typ kramsnö, så kanske det inte är den bästa ideen! ;)
 
Tisdag: Inga planer alls. Hoppaas jag inte har NÅGRA läxor. Så kan jag vara Lycklig och bara va med någon kompis! :)
 
Onsdag: Sista gången på ridskolan för den här terminen! Får väl se vad vi gööör! ;)
 
Torsdag: Sonic! Ingen aning om vad jag ska hitta på, men det får vi se! Eller vad tkr du Josefiin? :D
 
Fredag: Inte heller några planer, troor jag... Hm, eller? :o
 
Sen i helgen ska jag till Sonic! Ska rida med Ella då tror jag! Blir nog jättekul! :D
 
Jani, om exakt en vecka så är det alltså Julafton, fan vad skönt.
 
 
Haha, bjuder på en lite ful bild på mig sisodäär... :P'
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback