slide show


Längre ben än...mamma?!

Publicerat 2012-12-21 23:38:48 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jag och mamma mätte precis våra ben och jämförde. Blev helt snopen när vi båda insåg att vi har LIKA LÅNA BEN!?!

Hahah! Sen mätte jag mig och nu är jag 167! Whiho! För 1,5 månad sen var jag 165,5?! Shit. Växer typ 1 cm i månaden? Har växt typ 1 dm på ett år... Rätt mkt ändå.. Eller ganska ialfl!

Min mamma är 173 och jag är 167, det skiljer inte jättemycket men håller ju helt klart tuumarna på att bli lika lång som mamma, men såklart, helst längre än henne! ;P Skulle ju vara kul, då kan jag reetas! :P

Hur som helt, väldigt glad över att ha lika långa ben som mami, men nu ska jag sova, såååååå trött... Dx

Imorn blire och gå upp vid 8:30 typ! Åker ju 9:45 till stallet och ska plocka upp Josefin påvägen!

Jaja, nu är jag värdstrött! Godnatt! <3

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback