slide show


Jag orkar inte....

Publicerat 2012-12-02 14:12:56 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Mamma dampar på mig att jag måste plugga, ÅÅÅÅH. Palla! Känner att jag har LITE problem just nu vaah..
ORKAR inte läsa massa jäkla LPP för att veta vilka prov vi har, vad vi ska plugga på och massa skit. Åååh..
Jag kommer fanemej få F i alla ämnen, så känns det just nu.:o
 
Menmen, ÅÅÅH. Skolan suger just nu alltså. Jag orkar inte, jag vill ha Julafton. Julskinka, chocklad & tomten...
 
 
Tror de jag orkar läsa typ 20 sidor om Kristendom eller.... Inte just nu ialfl... :(
 
Srry för värsta damp inlägget, men inte på humör just nu. Vill till Horse show, vill ha Julafton... Vill shoppa, hahah! :P
 
Menmen, ska ialfl blir grymt ikväll! :D
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback