slide show


Jag har tråkigt...

Publicerat 2012-12-29 19:59:15 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


... Och hehe, skulle helst sitta i soffan hemma... :/ I Sthml, vara med kompisar, shooppaa mer på mellandagsrean.. Va i stallet och såå!!! ;)

På Torsdag nästa vecka ska jag rida Soonic igen! Saknar han :( Venne om jag ska rida med Josefin då eller om den nya medryttaren på Bronco ska rida, ah jag vet inte! :O
Men hur som helst, hehee, dåå Ska jag rida med mina ridstövlar för första gåången!! :3 Whii! Hahah *taggad*! >_<

Vill hem, där systemkameran ligger i mitt rum på hyllan... Och klicka bilder, till er ;) Bra bilder... Med bra kamera.. :O

Aja, nu ska jag väl kanske sluta sitta i min "instagram och blogg" bubbla och vara lite social, och leva i nuet! ;3 Hehe!

Här kommer lite, bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback