slide show


Hemma, och snökaos

Publicerat 2012-12-15 17:22:25 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hemma från syrrans ridning nu! Faktiskt så var det rätt kul, men ojojoj vilket tjaffs det var i bilen påväg dit i början! Men tyckte hon red väldigt bra idag, hon red en jättesöt typ svart ponny! De typ red slalom, travade mycket osv!
Min syrra har ridit i 1 år på ridskola och ett halvår på ridlekis, så hon är nybörjare!
 
Men tror att hon skulle kunna komma rätt lång i ridningen, hon är verkligen inte rädd, vilket jag verkligen var!
Haha! Hon måste bara lära sig att bli mer bestämd och inte ge upp för lätt! ;)
Har man de egenskaperna så kan man komma rätt långt i ridningen! Tror jag ialfl! :P
 
 
Det här var inte den ponnyn hon red... Haha, men det är tydligen hennes "favorit"! :P
 
Åååh! Just nu gillar jag inte snön, blött och slaskigt och typ snöstorm! Haha, trodde typ vi skulle dö påvägen hem! :o
 
Hur som helst, om drygt en timme åker vi till Amanda för att typ, äta gröt och så? Har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra! Men hon ska få min lilla juulklapp! Haha! :P
 
Ska försöka uppdatera senare, hörs!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback