slide show


Grim<3

Publicerat 2012-12-19 22:36:04 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Sista gången på terminen idag och det var hoppning! Eller ja, barbacka hoppning! Fast hehe jag hoppade inte barbacka, hm.. Liksom skulle flygigt som en vante på första språmget ;P
Hur som helst, hoppade en liten bana, först väldigt lågt och sen höjde vi till typ 60! Så galet nöjd.
Okej, ja 60 cm är definitivt inget att direkt skryta om, men för mig, att ha klarat det med Grim!
Grim är 6 år och när han kom var han rätt grön, han utvecklas heela tiden!
Han är "arbetshäst" modellen och världens sötaste d-ponny, med mustasch och jättelång fin man!
Han är väldigt pigg och staark! Men oj så rolig han är att rida!
Han må va tung, men han hoppar så bra! För sin kroppsbyggnad!
Han har väldigt,, hm,, ja liksom trampar på riktigt ordenkligt med bakbenen kan jag säga ;) Åh! Hehe älskar Grim! Så underbar!
Sista lektionen hade nog inte kunnat ge mig en bättre känsla än såhär. Haha, tönt. Men Grim är min favvis ;P Underbaraste ponny!

Sen efter lektionen när jag ridit satte en tjej i stallet på massa tjoffs och de skulle köra honom med vagn! Jag och Josefin fick testa åka! Hihi! Så kul! Och Grim älskade det! <3

Men nu mst jag sova! Godnatt!

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback