slide show


Godnatt Lördag

Publicerat 2012-12-22 23:59:51 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Känns inte som helg liksom, för egentligen vore jag inte fått en sånhärn "jullovskänsla" eftersom att jag inte fick ledigt fönst i Fredags.. Men jag är jätteglad och liksom "lugn".
Inte den hära stressade vardagen, utan allt liksom tar den tid det tar, inga tider att passa, bara chilla liksom ;)

Går och lägger mig glad efter att ha kollat på en jättekul film med pappa & syrran, snacka om att vi garva!
Bråkar så ofta med min lillsyrra, heela tiden, men visst finns det stunder som denna kväll, där allt är frid & fröjd! :)

Ialfl! Nu ska jag soova! Slänga mig på sängen i nytvättade lakan och drömma sött! Haha! Såklart ni med!
Planerna för imorn är ju att rida ut med Ella & Ingrid! Superkuul ska det bli! :D
Bloggar imornbitti innan jag går upp, typ!

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback