slide show


Fulaste jag på en onsdag

Publicerat 2012-12-05 08:27:22 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Okeey, konstig rubrik. Ialfl. Denna dag känns... Konstig. Vaknar och det är Snökaos. Det snöööar och snöööar, väääldigt mycket snö och bussar blir därför försenade.
 
Hoppas jag lyckas ta mig till ridningen ikväll.... :( Haha, annars får jag daamp.:P
 
Försökte klicka några bilder nu på morgonen, men det gick ju åt helve. Jag är osminkad och riktigt FUL idag.
Åååh, jag vill bara stanna kvar i min säng och sooova hela dagen eller något. Inte skoooola..
 
Hahah, nu ska jag vara ond... Hoppas att typ ingen lärare lyckas komma till skolan pga snöön!
 
Aja, här kommer en liten bild på mig, för 5 min sen. Ni fattar? Jag är ful idag, men faktiskt, i don't care... :o
 

Oooch, hahha, Ja. Min spegel ääär lite smutsig... Men det orkar jag inte heller bry mig om... :P
 
Ha en bra Onsdag nu då, alla fina! :D
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback