slide show


Drömoutfit - Kollage

Publicerat 2012-12-07 20:37:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Jaapp.. Detta är min drömoutfit! Hehe! Veet att det är jättemobbat och skabbigt gjort! Menmen! :P 
Kämpade för detta! Höll på i en timme, hehe! :o
 
Gjorde ju ett annat kollage för ett tag sedan, fick respons av en fin läsare att jag vore göra fler sånna!
Så självklart gör jag & Emmie ALLT för våra läsare! ;) 
 
Ja, min drömoutfit består då av:
Juicy Couture kofta ツ
Abercrombie & fitch jeans
Juicy Couture väska
UGG australia skor! (hehe, har redan exakt sånna, men ja! ;))
 
Om jag skulle ha allt det här, skulle jag vara heeelt :o Men, neepp!
Aldrig skulle jag nog lyckas tigga till mig... :( Men, en dag ska en sånhär drömoutfit, gå i uppfyllelse! :)
En dag... Haha! :P
 
Den här outfiten kan jag säga är min stil, till 110%! ;) Älskar den... Hehe! ^^
 

Nej, nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan! Har en bra kväll nu alla superfina läsare! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback