slide show


Blähh...

Publicerat 2012-12-04 20:38:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Just nu måste jag säga att jag inte alls är intresserad av skola... hahah asså jag kan tycka det är okej men just nu suger allt har typ tre prov den här också nästa vecka.. :(
 
Aja,har pluggat typ i en timme nu så pallar inte plugga mer idag såfår bli imorgon efter jag har sprungit eller nåt:P
 
Min vecka är lugn! imorgon är det hem och plugga till SO och Engelska prov nästa vecka!
 
Torsdag Så blir det vanlig skola sen drar jag Alva, Linda och Anosha till Sickla och ska Bowla med klassen! haha brist på annat... haha ;)
 
Fredag Så är hela fam. hemma så är hemma med dem antagligen :D
 
Lördag & Söndag blir det lugnt! ska kanske dra in till stan kolla nya vinterskor... känns som att det behövs just nu, men hata typ att kolla på just vinterskor för hittar inga som är min "typ" vill helst gå runt med Converse hela vintern...
 
Har förresten fortsatt att kolla på "nyårsklänningar" och har hittat en som är skitsnygg!

 Hmm? vad tycker ni?
 
/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback