slide show


Berättar om Jullovet

Publicerat 2012-12-19 19:47:35 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Somsagt tänkte ta en liten titt på mitt jullov eller snarare så ni får se vad jag ska göra ;)
 
Torsdag: Kommer inte göra något särskillt, åker hem efter skolan och ska vila upp mig så man är superpigg på julafton ;)
 
FredagSkolavslutning, åker direkt till Forum efter för att kolla på lite extra julklappar och ska Luncha.
Efter det så tar jag alla mina klappar och åker till min pappa och när jag har kommit dit åker vi tillsammans till mina kusiner. Härligt!
 
Lördagen: Är kvar hos min pappa och kanske åker och shoppar lite grejer eller bara vila ut? only time can tell.
 
Söndag: Åker till min mormor och min morfar och möter upp hela familjen på mammas sida där och vi firar julen som vanligt på Måndagen, åh spännande! :D
 
Sen typ resten av lovet: Kommer att vara hemma i mellandagarna och sedan åker jag upp till Dalarna på nyårsafton, myyys! 
Sen är jag där en vecka sen kommer jag tillbaka hem!
Åhh gud vilket härligt jullov jag kommer att ha! :D
 
 
 
brist på bilder...
 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback