slide show


Ångrade mig, följer inte med

Publicerat 2012-12-08 13:47:13 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Skulle ju somsagt ha följt med min lillasyrra till hennes ridning idag, men det blev lite tjaffs mellan mig och mamma osv. Hehe! Så jag valde att inte följa med! Pappa också, haha!
 
Så mamma och syrran åkte istället! 
 
Men om en liten stund ska jag åka till forum med Josefin! Kolla runt lite bara! Tror att Josefin ska köpa julklappar!
Jag har ju faktiskt redan köpt alla mina! 
 
Här kommer en lite konstig bild på mig när jag går! Haha!
 

Ska åka från forum runt fyra tror jag, sen blir det väl hem och inte göra nåågoting! Ha det bra sålänge!
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback