slide show


Åker mot fjällen..

Publicerat 2012-12-26 23:06:29 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ska precis gå och lägga mig men tänkte lite snabbt försöka skriva lite om vart jag ska och så...
Imorgonbitti ska jag upp typ 6, och så bär det av moot! Fjäällen!
Ska till Vemdalen/Klövsjö, så det är en bit upp!
 
Har varit i just det huset vi ska vara i typ 4 gånger förut kanske? Såå mysigt där! Det är rätt stort och jättemysigt!
 
Det är inte vårt hus men mammas kompis Erika och hennes familjs! 
 
Kommer att fira nyår där och åker hem den 2:a Januari! Kommer att åka skidor, pulka, vara i snön och bara ha det mysigt! Ska bli riktigt kul att träffa Erika hennes man Magnus, och deras barn Frans och Ella igen! Var ett tag sen nu! Åååh, de är ju så söta! :D
 
Ingen aning om hur bra mitt 3G kommer att funka där uppe... Så skulle nog tyväärr nu förutspå att jag inte kommer att kunna uppdatera ALLS under 1 vecka!? Men Malin kanske ska hjälpa mig lite!
 
Men ha det så bra nu, fina läsare! Kommer att sakna er och bloggen medans jag är där uppe!
Men det finns några tidsinställda som kommer ploppa upp under tiden! Ni får en bildbomb sen när jag kommer hem!
 
Hörs om 1 vecka, om inte 3G av någon koonstig anledning skulle sluta funka! ;)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback