slide show


Ååh...GE MIG...

Publicerat 2012-12-07 17:39:07 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!



 
Seriöst... Denna väska ALLTSÅ. Sååå snygg... Typ dör för den! 
 
Men nej, inget jag kommer önska mig i Julklapp, hellre ridstövlar och parfymer mm.! Men väärldssnygg...
Ska nog spara pengar till att köpa en riktigt snygg väska eller något riktigt snyggt klädesplagg!
Kanske både och? 
 
Jag älskar Juicy couture... :3
 
Nu kööör jag SPARA SPARA dåå! ;) Vill inte behöva drömma om en sånhär väska mer...
Vill ha en... Ska spara nu, inte EN enda krona ska slösas nu! Jag ska köpa något riktigt snyggt snart, något jag inte ångrar!! :@
 
Srry för DAAMP. Men, vill SÅ ha en sååhääär snygg väska... ♥ + Har inte shoppat på snart en månad, så då får jag riktigt mycket problem. Är beroende av att shoppa, ialfl såhär snyygga grejor.. :P
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback