slide show


Åååh. SÅ TRÖTT.

Publicerat 2012-12-13 08:24:46 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Glömt ta med mig en grej man måste ta med sig till Science idag. FML. ÅÅÅH.
Lärarna ogillar mig redan så det räcker. Nu lär det ju inte precis bli bättre....
 
Sov typ 4 timmar inatt, niiice! Vet inte varför... Kunde inte sova... :/
 
 
Hade gjort lite faaarliga alarm till mig, men såklart. Stänger bara av de och somnar om...
Kanske inte heller så konstigt eftersom att jag bara sov 4 timmar...
 
Fattar inte vad som är feel... Varfööör kunde jag inte sova!? :(
 
Aja.. Nu har jag lektion! En sak räddar ialfl dagen! Ska ju till Sonic! Hoooopppas veeerkligen på att vi kan rida i snöön! Skulle ju vara SÅÅÅÅÅ kul! :D
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback