slide show


Veckoplanering

Publicerat 2012-08-14 18:31:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Tänkte skriva lite hur min vecka ser ut :) Eftersom att måndag redan varit så tar jag inte med det! ;-)
 
                                                                                                                                                                       
Tisdag: Uteritt med Josefin och Malin, sen sova där! (y) ^^
 
Onsdag: Ridskolan igen, med Josefin och Malin! :) Sen kommer Emmie hem till mig på kvällen så sover vi där!
 
Torsdag: Grönan med Emmie! (Emmies present var att jag bjuder henne på åkband och inträde!) Sen sover vi hos henne eller mig, det är inte riktigt bestämt ännu!
 
Fredag: Inget inplanerat under dagen, men vet att jag ska till mina kusiner sen senare på eftermiddagen....
 
Lördag & Söndag: Vet inte än, får se lite vad resten av familjen har för planer!                                                       
 
Så ser min vecka ut ialfl! Tror det bli kul!! (y)
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback