slide show


Uteritt 14/8

Publicerat 2012-08-10 13:16:00 | i kategori Ridning och hästar | Lämna gärna en kommentar!


På Tisdag taggar man till stallet för att rida! Första gången sen turridningen i fjällen, hahah känns som om jag typ kommer faila totalt men ska bli sjukt kul o få sitta på hästryggen igen! ^^
Sist jag red på ridskolan var den 6:e Juni när vi red ut och hoppade lite "naturhinder", sjukt fin sista ridlektion! Men missade ju dem två sista lektionerna den 13:e juni och 20:e!
 
 
Men uteritten är inte då jag startar med ridskolan, det är den 15:e! Sjukt tur att ridskolan startar just en onsdag!
Men den 14:e är det en uteritt som jag och Jossan har anmält oss till! Liksom ingen vanlig ridskolelektion med ridskolegruppen, utan en grej som alla kan anmäla sig till! :)
 
Naw, saknar bäbis Zafir... ♥ Gaah gud vad jag vill att terminen ska starta! Vill rida igen! :D
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback