slide show


Josefin & Bronco

Publicerat 2012-08-26 12:49:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ella och Maja är ju tjejerna som hyr Sonic och Bronco från Karlshem! För er som inte riktigt hänger med vad jag snackar om förklarar jag nu det hela!:
 
I våras hade jag lagt ut en annons på internet om att jag sökte medryttarponny/häst, och då såg dem som hyr Sonic den annonsen och kontaktade mig! :) Först skulle jag inte ha börjat som medryttare till Sonic förrän efter sommaren, men jag hade verkligen tur så jag fick börja redan typ direkt! :D
 
Bronco: (Kopiering tillåten! ^_^)
 
Bronco och Sonic har som en egen liten stallgång typ, (kan ta bild och visa idag!^^), det är i samma byggnad som det andra stallet men dem har en egen liten hörna liksom! ;-) Verkligen jättemysigt! Men när jag började så red jag med medryttaren som red Bronco, men nu har hon slutat...:( Så då frågade dem mig om jag hade någon kompis som kanske var intresserad? Och då tänkte jag på Josefin! :) Igår provred Josefin Bronco och hennes mamma ringde idag och pratade med min mamma och det verkar som att hon ska börja! Och det känns ju jättekul!
 

Då kan vi två rida tillsammans men på en varsin medryttarponny! Det är ju liksom rena drömmen för ett par ridkompisar! Det känns jättebra och jag tror det kommer att bli toppen!! (y)
 
Bronco: (Kopiering tillåten)
Har bara typ 5 bilder på Bronco, och det är från tävlingen som jag följde med Ella och Maja på i våras! :)
 
Ella och Maja har också en jättebra blogg! Tycker ni ska börja följa den direkt! :D --> HÄR <--
Hoppas att ni inte hade något emot att jag länkade eran blogg! 
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback