slide show


Igårkväll tills nu

Publicerat 2012-08-24 22:18:02 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Börjar med det som var igårkväll tills nu!! :)
 
 Igår följde ju jag med Maja och Ella till Sonic och Bronco, väldigt kul faktiskt! :D Dem red ut så jag väntade i stallet, men det gick rätt fort, hann aldrig uppleva "det tråkiga" och att en sekund liksom kändes hur länge som helst utan tiden gick rätt fort! ;-) Heheh, satt i början mest på en pall och åt kakor och morötter som jag hade med mig, hahah smaskig blandning, morötter, kakor! :p Sen fixade jag deras höpåsar och sopade lite! :)
 Sen så var dem tillbaks!! :D
 
Då fick jag också rida, och det var verkligen inget jag hade förväntat mig, eller änns tänkt tanken! Så det var verkligen snällt!! (Y)
 
Red kanske 10 min på utebanan, sen kom typ en tjej med Maja in till utebanan där jag typ travade lite, heheh, så först tänkte jag att "Oj, nej gör jag fel eller vad har hänt liksom!?" Men då berättade hon att hon hade känt på Sonics hals (för hon släpper typ in och ut Sonic och Bronco) att den var väldigt typ hård och att det kunde bero på två saker och så.... Men hoppas att det blir bra! Och tror inte att det var dödsallvarligt liksom! ;)
 
Men alla mina hittils medrytttarponnier har ju faktiskt varit lite dåliga någon gång, Ville hade typ ont i ryggen och Buster ont i en hov tror jag men jag hoppas verkligen att det blir bra! Men det tror jag nog!! :D
 
Sen var jag också med o kvällsfodrade! Det var också jättekul! :D (Y) Vill gärna göra det fler gånger, heheh!
(Vädigt dåligt tagen bild måste jag erkänna men aja... Xd)
 
Sen när jag kom hem så åt jag och så, sen precis när jag skulle lägga mig på kvällen så kände jag att jag fick ont i halsen... :( Men tänkte att jag bara skulle sova så försvann det säkert imorgon! Hade bara liite ont i halsen då! Men sen när jag vaknade kändes det nästan ännu värre... :(
Sen under skoldagen på skansen tänkte jag faktiskt inte alls på det ialfl! ;-)
 
Men sen när jag kom hem fick jag ont igen... Och just nu har jag väldigt ont! Halsfluss har jag haft typ 3 gånger, men tror inte att det är det jag har, vet hur det känns och så känns det liksom inte....
 
Men ikväll har jag tröstat mig själv med:
 
Halstabletter, PimPim och marabou mjölkchoklad schweizernöt.. Heheh! :3 Hoppas att det blir bättre snart, men har ialfl inte feber! ;-) Aja, snart ska jag sova, är verkligen trött! Men först ska jag dricka te och så!
 
Godnatt på er! Hahah hoppas jag kryar på mig... Känner att ilägget blev rätt fail men är lite som jag är idag, trött Xd <3
 
/Alva
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback