slide show


Idag Lördag

Publicerat 2012-08-25 11:37:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Har inte längre ont i halsen, och det känns verkligen bra! Men idag är jag trött! Blev inte riktigt väckt på det sättet jag vill bli väckt på idag! :(Syrran och hennes kompis väckte mig typ kvart över 9, smällde upp dörren och skrek...
Verkligen inte schysst asso.. Hahah! Blev rätt sur, och kunde såklart inte somna om...
 
Hahah, hämden är ljuv brukar jag alltid säga till min syrra... Idag känner jag mig bara trött och seg! -_-
 
Följer med syrran till hennes ridning och tapeten ska beställas idag! :) (y) Ska ju göra om mitt rum! ;-)
Men ni får inte se den förrän den kommit hem! Och hur lång tid det tar, det har jag ingen aning om!!
Men den är ialfl från märket "Osborne & Little"!
 
 
Tapet är,,, speciell kan jag säga.. Har aldrig sett någon ha en sån tapet hemma, den sticker ut lite, men den känns ändå ganska min stil liksom! ;-) Men kommer bara ha den på en vägg, en fondvägg liksom! Resten av väggarna kommer vara enfärgade tapeter!
 
Möblerna kommer vara mörka men texturerna hade vi tänk oss ljusa och lite "naturfärgade" liksom! 
Kanske kommer med en liten "ledtråd" om vad tapeten, Vill ni det? 
 

Glöm inte bort att mejla oss: [email protected] Ställ frågor allt möjligt! Bara och skicka iväg ett mejl!:)
 
Nu är det dags för lunch, brb...
 
/Alva
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback