slide show


Grönan tomorrow

Publicerat 2012-08-15 21:49:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Imorn taggar jag o Emmie till grönan!
 
 
Såhär är det va, att jag är så himla feg o åka grejer, hahah Xd Fast åkte faktiskt atomosfear på liseberg för nån månad sen, hahah, för pappa mutade mig med 10 spänn, hahah "taget"... ;-)
 
Sen åkte jag också uppsvinget, om ni inte vet vad det är så googla bara på det! ;-)
På gröna lund har jag åkt: Tilt, uppskjutet, och lite annat typ ah jetline, twister, extreme och trallala, men av det lite läskigare så är det bara tilt och uppskjutet... Heheh.. Men Insane och jag känns inte riktigt, eeh... Heheh venne... Men lääskigt... Hahah Xd Vet hur glad jag skulle va när jag kom ner men liksom måste verkligen ta tag i mig själv då, hahah... Är feg, but it's who i am... :s Hahah... Så Emmie, i'm just saying, inte säkert att jag kommer åka Insane, hahah Xd
 
Hahah, vi sitter och skriker åt bilden nu, hahah totalt failade! Men nu känner jag...! VI MÅSTE ÅKA DEN! JAG MÅSTE! Men jag FÅR bara inte fega ur in i det sista... Hahah, för då får Emmie åka själv, hahah...
Men en dag ska jag åka den, en dag...!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback