slide show


Frissan

Publicerat 2012-08-18 16:44:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Vari o klippt mig idag, bara chillat lite med familjen liksom! Tänkte klippa lugg, men venne... Såå svårt att besämma mig! Men gjorde så att jag har lite kortare där fram nu, inte riktigt uppklippt men ah... Så ska jag ha såhär och sen nästa gång jag klipper mig så blir det kanske lugg! ;-)
 
Sen tog jag oxå hål i öronen, tog det för typ 6 år sen, men blev infektion efter ett tag så typ för ett år sen så lät jag båda växa igen, så nu tog jag nya! :)
 
Sen så har jag oxå köpt hårfärg, så ska färga håret ikväll! Kommer inte blir någon större skillnad mot det jag har nu, men aja... ;-)
 
 
Bloggningen den här veckan har inte varit bra alls, men hoppas på lite bättre nu! Tänkte, mitt senaste inlägg var ju om john whitaker schabraket med union jack flaggan o det, tänkte visa grejerna som man kan ha matchande till! ^^
 
Hittade inte riktigt någon bra bild på benskydden när man såg bakskydden också, men aja, ni får nöja er med bild på bara framskydden! ;-) Eftersom att jag inte har egen häst skulle jag inte köpa schabraket, skydden och luvan, finns liksom ingen vitts! Men schabraket skulle jag kunna tänka mig! :)
 
Och Matilda, om du läser det här, så ingen fara! Ska inte köpa sånna benskydd, du hittade dem först!
Hahah, bara en liten grej mellan mig o henne! ^^
 
 
 
 Vad har ni gjort idag? /Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback