slide show


Emmie!

Publicerat 2012-08-13 11:06:15 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Idag fyller världens bästa Emmie år!! Grattis, grattis, grattis!! 
Igår skrev jag ju att jag inte skulle göra någonting idag, men nu är det ändrade planer på det! Ska tagga till Emmie snart!! Ska bli kul!! 
 
Sitter just nu och äter typ den värsta frukostsen ever, eller ja brunch tog jag, Felix tortellini med tomat och mozzarella, ville testa den för det lätt ju gott! Men nerru, värsta tortellinin jag ätit ialfl! hahah ;-)
 
Vente riktigt när jag ska åka till Emmie, men aja! Jag kommer väl snart hoppas jag! Men måste ju först fixa ny brunch, dem här tortellinisarna är oätbara, seriöst! Xd 
 
Ingen vidare uppdatering idag tror jag :/ Men får väl se!!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback