slide show


Tränat, Jobbigt? JA!

Publicerat 2013-01-09 21:21:02 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Haha har inte tränat på hela lovet så kände mig sådär hahah, men nu är jag igång igen och ska träna minst tre gånger per vecka, haha det här inlägget får jag nog ha som bakrund på Datan så jag vet vad jags ka göra när jag öppnar datan, hahah
 
Neä har inget att blogga om egentligen känner att det bara blir flummigt...
 
Middagen blev iallafall Lax med Potatis och Brocoli, haha Ni som känner mig vet att jag fullständigt Hatar Fisk men käkade iallfall två tuggor haha, men jag lär väl vänja mig?  :)
 
Ska kolla lite på tv sen är det natti för mig, börjar ju tidigt imorgon... 8:10*
Bjusar på denna också... ;)
 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback