slide show


Lite försenade veckoplaner

Publicerat 2012-10-09 21:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Glömde skriva veckoplanerna, måste bli bättre på det! ;-)
(Skriver även om dagen redan har varigt och samma dag som det "är" liksom)
 
Måndag: Sonic efter skolan, red liten övning med 2 bommar och 1 litet skutt gick huur bra som helst och Sonic var glad kille! Pigg och fräsch liksom! :)
 
Tisdag: Bara hem och plugga, sen svenska hollywood fruar på 3:an klockan 21:00, det får ni bara inte missa! 
 
Onsdag: Skönaste skoldagen, slutar 13:45 och har bara 3 lektioner! LIKE THIS DAYY...  :D
 
Torsdag: Sonic efter skolan, jag och Josefin ska hoppa! Taggad! :3 Om det bara inte är för blött på utebanan, hoppas det funkar med underlaget!
 
Fredag: Ska nog va med Emmie, ni kanske ska få lite nya bilder och kanske en ny headerbild, låter det bra? ;-)
 
Har pluggat i typ 2 timmar idag, känner mig såå duktig, hahah... Har nog aldrig pluggat så mycket på en kväll?
Hahah, vissa tror att jag är en "plugghäst", men nääni, långt ifrån! ;-) Jag pluggar ju oftast lite ialfl, annars försöker jag förlita mig på mina egna kunskaper och så får det liksom "gå som det går"! Hahah..
 
 
Aja hörrni, nu börjar ju svenska hollywoodfruar, men hörs senare! 
 
Random taffsnäs bild, jag är den med blå t-shirt och schabrak som ser ut som en rutig picknikfilt... Hahah
Finaste Gilbert, fin på alla sätt, lite sönderkliad man, man vad gör det, jag älskar dig för den du är! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback