slide show


Ska spara nu, på riktigt

Publicerat 2012-12-05 17:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Nu ska jag ta upp både ett privat, konstigt och ovanligt ämne här på bloggen. Heheh, pengar.
Jag har inte mycket pengar just nu kan jag säga. Absolut inte mycket. Köpte ju alla julklappar förra helgen och så, ja, då är det ju klart. Hundralapparna flyger liksom. Hahah.
 
Nej, men nu ska jag verkligen spara. Ialfl, så ser planerna ut just nu. Inte köpa en massa strunt liksom, jag ska spara, spara, spaara..!
 
För att köpa...? Jag vet inte...! Funderar på att spara till en ny ridhjälm, samtidigts som att ändå den jag har funkar alldeles utmärkt? Ridstövlar kanske jag får i julklapp, får väl se vad tomten har ;) Och jaa,,, möjligtvis att min ridväst börjar bli lite liten? Men än sålänge funkar den ju...
 
Så jaa, just nu hoppas jag att jag kan hålla detta löfte om att SPARA pengar, PÅ RIKTIGT. Och sen kanske till om ett år, kunna shoppa LOSS på mässan @ SIHS? :D
 
Har ni ngra tips? Vad tycker ni jag vore spara till? Hahah... 
 
Hahah, inte för att jag har sååå mycket pengar, men heheh, mest för att överdriva med att jag MÅSTE
spara nu! ;)
 
??
 
 
 
Jani... Hahah, vilka problem va? Men hur som helst, ska försöka spara lite pengar och köpa något riktigt nödvändigt istället för en massa skräp hela tiden ;)
 
Heheh, mobba inte att det här var ett riktigt knasigt inlägg... :P
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback